Біз әлеуметтік желідеміз

265655
12959594

Сіздің IP: 3.15.174.76
Уақыт: 2024-05-02 21:02:49

Жас астрономдар түнгі бақылаудың оқу маусымын ашты

Юные астрономы открыли учебный сезон ночных наблюдений Юные астрономы открыли учебный сезон ночных наблюдений

Жас астрономдар клубының сабақтары ең қызықтысынан басталды-клуб тәрбиеленушілері үшін түнгі бақылаулар ұйымдастырылды. 21 қыркүйекте "Антарес" клубы оқушылар сарайының обсерваториясында практикалық сабақ өткізді.

Юные астрономы открыли учебный сезон ночных наблюдений  Юные астрономы открыли учебный сезон ночных наблюдений

Мақсаты-обсерваторияның техникалық базасымен танысу, команданы алдағы ғылыми жарыстарға дайындау.
Клуб жетекшісі Гүлнар Баубекова айтқандай, қыркүйектегі кейбір астрономиялық оқиғаларды жай көзбен көруге болады. Мысалы, Ауригида метеорлық ағындарының шыңдары, қыркүйек Персеидтері, Ай мен Юпитердің, Айдың және Плеиадалардың қосылыстарының әдемі көрінісі. С/2023 P1 (Nishimura) және C/2020 V2 (ZTF) сенсациялық кометасы астрономдардың ерекше назарын аударады. Қыркүйек айының соңында айды толық ай фазасында байқауға болады.
Обсерваторияның күмбезі қуатты телескоппен жабдықталған, соның арқасында балалар алып Юпитер планетасын, сондай-ақ сақиналары бар Сатурнды көре алды. Жерден алыс Күн жүйесінің нысандарына дейінгі қашықтық жаңадан келген астрономдарды қатты таң қалдырды.
Обсерватория меңгерушісі Радченко Виталий жас астрономдарға ғарыш туралы дәріс дайындады. Балалар түнгі бақылау бағдарламасымен танысып, жыл бойы жұлдызды аспанның қалай өзгеретінін білді.
- Біздің клуб келесі оқу жылында өзінің алғашқы мерейтойын-10 жылды атап өтеді. Біздің Павлодар өңірінде астрофизика танымал болғаны қуантады, жыл сайын бізге жаңа ойлар, жаңа жұлдыздар келеді. Астроклубта жылдар бойы айналысатын негізгі контингент құрылды. Біздің кейбір түлектер клубта 6-7 жыл оқиды, жастай келіп және мектепті аяқтағанға дейін оқиды. Павлодар астроклубында оқығысы келетін көптеген балалар еліміздің басқа облыстарынан қоңырау шалады, - деді астроклуб жетекшісі Гүлнар Баубекова.
Астроклубқа жазба жабылғанына қарамастан, астрономиямен айналысқысы келетіндердің резерві бар. Жаңа топты құру кезінде резервтегі балалар бірінші болып өтеді. Бұл Антарес Астроклубына қабылдау жыл бойы ашық дегенді білдіреді.
Клуб басшысының айтуынша, ең бастысы – мектепте математика мен физиканы қарқынды оқыту. Астрономияда бұл пәндер жоқ. Сондай-ақ қызығушылық танытыңыз, қосымша әдебиеттерді көп оқыңыз.

Түсініктемелер қосу